Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
FILTRY
Człowiek garnie się do światła. Blask fascynuje. Wabi i przyzywa, nawet jeśli podświadomie obawiamy się, że to zastawiona na nas pułapka. Światło od zarania dziejów miało dla człowieka boską moc, co znalazło odzwierciedlenie w architekturze. Widać to dobitnie w rzymskim Panteonie; gdzie kopuła jest niczym sklepienie niebieskie z oculusem pośrodku, przez który promienie słoneczne wpadają do wnętrza, tworząc każdego dnia i o każdej jego porze inną magiczną iluminację; albo w majestatycznych gotyckich katedrach, w których światło spływa ze sklepień przez barwne witraże i rozety, zalewając świątynie feerią barw, kreśląc w nawach olśniewające ulotne obrazy niby kompozycje na płótnach impresjonistów... Blask czaruje i tę kuszącą jego role wykorzystali architekci projektujący pierwsze domy handlowe. Przez szklane paryskie sufity La Samaritaine czy Le Bon Marché lub kopułę Galeries Lafayette słońce zagląda niewinnie do środka, zachęcając byśmy i my udali się za nim. A potem nastał czas elektryczności i potęga światła została zwielokrotniona. Dziś dla każdego jest oczywiste, że profesjonalne oświetlenie sklepów, witryn, regałów ma ogromny wpływ na decyzje klienta i jego emocje, poczynając od tego, czy w ogóle zwróci na nie uwagę, a potem wejdzie do środka, przez wybór produktu, aż po decyzję „kupić czy nie?”. We współczesnym świecie każdy market jest niczym sztuka wystawiana w teatrze na Broadwayu: spektakl winien mieć dobry scenariusz, czyli w sklepie – towar, bezbłędną reklamę, aktorzy muszą brawurowo w nim zagrać, a całe show wymaga perfekcyjnego oświetlenia. Jeśli wszystko prawidłowo zadziała można liczyć na pozytywne recenzje inaczej szybko schodzi się z afisza. Oświetlenie sklepu nie ogranicza się więc do tego, by było w nim jasno. Z jego pomocą możemy zaaranżować strefy, poprowadzić klienta do konkretnych miejsc, wyeksponować dane produkty i wreszcie, rzecz nie bez znaczenia w butkach odzieżowych, stworzyć odpowiedni nastrój w przymierzalni, bo jak wynika z badań „Sklep #wLepszymŚwietle” przeprowadzonych przez markę Signify (dawniej Philips Lighting), 60 proc. kobiet podejmuje decyzję o zakupie właśnie w tym miejscu, a 34 proc. klientów robi sobie w niej... selfie, co przekłada się na popularność butiku bądź galerii handlowej. W sklepie Abanet.pl znajdą Państwo nie tylko lampy, dzięki którym będzie można stworzyć intymny nastrój w przymierzalni. W naszej ofercie mamy oświetlenie dla sklepów różnych branż: oświetlenie do sklepu odzieżowego, światła do salonów ze sprzętem RTV, oświetlenie LEDowe do sklepu spożywczego, lampy do sklepu z wyposażeniem wnętrz i do księgarni, oświetlenie sklepu meblowego. Czekają na Państwa niezwykłe lampy sufitowe i kinkiety, oświetlenie szynowe do sklepu, oświetlenie liniowe sklepu, lampy dekoracyjne, taśmy LED – wszystkie oprawy pochodzą od uznanych producentów, gwarantujących jakość wykonania i trwałość. Zapraszamy na nasze strony internetowe Abanet.pl.
Oświetlenie do sklepu powinno się zaplanować na etapie projektowania budowy bądź adaptacji danego wnętrza. Przed wybraniem lamp trzeba wiedzieć, z jaką branżą mamy do czynienia i odpowiednio do niej dobrać natężenie światła, jego barwę, rozmieszczenie poszczególnych lamp. Oświetlenie sklepu zoologicznego różni się bowiem od oświetlenia sklepu mięsnego, a oświetlenie do sklepu spożywczego od oświetlenia sklepu obuwniczego. Generalnie można wyszczególnić trzy grupy lamp: oświetlenie sklepowe sufitowe LED, czyli główne, oświetlenie sklepu LED akcentujące dane segmenty we wnętrzu oraz „obrazowe”, czyli dekoracyjne oświetlenie LED do sklepów, którym można wyeksponować pojedyncze produkty bądź grupy towarów (bogatą ofertę lamp dekoracyjnych znajdą Państwo na stronie naszego sklepu Abanet.pl „Oświetlenie obrazowe”). Przy doborze lamp ważna jest wspomniana wcześniej temperatura barwowa, przykładowo: oświetlenie do sklepu mięsnego to światło w odcieniu różowym; oświetlenie LED do sklepu odzieżowego – światło naturalne z jak najwyższym wskaźnikiem oddawania barw Ra (CRI); oświetlenie sklepów spożywczych to światło w odcieniu żółtym na stoisku z żółtymi serami, białym – stoiska z mlekiem, serami białymi, twarogami.
80 proc. klientów decyduje się wejść do sklepu po zobaczeniu jego witryny, a 23 proc. zakupów motywowanych jest właśnie wystawą - wynika z cytowanego już raportu „Sklep #wLepszymŚwietle”. To dobitnie dowodzi, jak ważna jest odpowiednia aranżacja witryny, w tym ustawienie w niej światła. Kilka sekund decyduje bowiem, czy klient wejdzie do środka czy ominie wystawę ignorując sklep. Witryna powinna więc być „dynamiczna” nie tylko przez częstą zmianę ekspozycji, lecz odpowiednio zróżnicowane światło. Nowoczesne oświetlenie witryny sklepu musi dawać wrażenie głębi, innymi słowy trzeba je zróżnicować natężeniem i barwą – ciepłe światło zachęca do wejścia, zimne niekoniecznie. Istotne jest także, by było inne niż oświetlenie zewnętrzne sklepu, nie zlewało się z nim. Podobnie jest ze światłem skierowanym na regały sklepowe, powinno mieć inną temperaturę barwową (dostosowaną do asortymentu) i jasność niż ogólne, czyli oświetlenie sufitowe do sklepów
Znów - po pierwsze temperatura barwowa. Oświetlenie sklepu odzieżowego, podobnie jak oświetlenie do sklepu obuwniczego, oświetlenie sklepu sportowego, to barwa naturalna i wysoki wskaźnik oddawania barw Ra (CRI). Światło musi być jak najbardziej zbliżone do dziennego, słonecznego, percepcja kolorów zmienia się bowiem zależnie od temperatury barwowej. Nikt nie lubi, gdy po powrocie z zakupów okazuje się, że coś wygląda inaczej niż kiedy przymierzaliśmy. Właśnie więc, przymierzalnia! Oświetlenie do przymierzalni w sklepach odzieżowych jest często niesłusznie pomijane, a tymczasem według badań 86 proc. klientów zwraca uwagę na warunki i światło, jakie są w tym miejscu. W trakcie badań „Sklep #wLepszymŚwietle” przeprowadzonych przez Signify, czyli dawny Philips Lighting, firma Top Secret testowała interaktywne światło, które dawało możliwość wybrania trzech opcji oświetlenia do sklepu LED: dziennej, domowej i wieczorowej, można więc było zobaczyć, jak dana kreacja prezentuje się o różnych porach. 88 proc. klientek uznało, iż tego typu oświetlenie sklepu z odzieżą pozwala im lepiej ocenić kolor i fakturę tkaniny, co przełożyło się na wzrost sprzedaży o 15 procent.
Myliłby się ktoś, twierdząc, iż oświetlenie sklepów mięsnych czy światło w sklepie spożywczym ma mniejsze znaczenie niż oświetlenie sklepu z bielizną! Tu i tu ktoś chce sprzedać produkt, a ktoś inny albo go kupi, albo ominie szerokim łukiem. Barwa światła, choćby wspomniana różowa dla mięs, biała dla nabiału czy lekko niebieskawa dla ryb i owoców morza, przyciąga uwagę. Człowiek idzie instynktownie w stronę światła. Asortyment znajdujący się w cieniu, gdzie oświetlenie sklepów LED słabo dochodzi wpływa negatywnie na emocje klientów, więc raczej po produkt nie sięgną. Stąd na przykład oświetlenie szynowe LED do sklepu montowane powinno być na całej długości lady chłodniczej. Produkt wyeksponowany zawsze zwiększy sprzedaż. Zapraszamy do sklepu Abanet.pl, w którym znajdą Państwo odpowiednie oświetlenie LED do sklepów każdej z branż. Oferujemy także pomoc w doborze lamp odpowiednich do danego oświetlenia sklepowego. Gwarantujemy jakość i ceny na każdą kieszeń. Zapraszamy również na nasze strony „Oświetlenie do restauracji” i „Oświetlenie biurowe”.
Dla realizacji usług w sklepie i dostosowania go do Państwa potrzeb używamy plików cookies. Można nimi zarządzać w ustawieniach przeglądarki. Kontynuując korzystanie ze sklepu, akceptujesz pliki cookies. Więcej w polityce prywatności. | |
Lampy Kraków
Witamy w sklepie internetowym z lampami Abanet Kraków! Nasza oferta oświetlenia to propozycja lamp od ponad 200 producentów. Pomagamy w doborze lamp wiszących, kinkietów, plafonów, czy lamp stojących. Zapraszamy do kontaktu!
Lampy Kraków | Oświetlenie Kraków | Sklep z lampami | Oświetlenie włoskie | Sklep z oświetleniem
Copyright © 2024 Abanet